Termenii și Condițiile site-ului Chicco.ro
Capitolul I. Prezentare generală
Chicco.ro este deținută și administrată de către PARALELA 45 KIDS SRL, persoană juridică română, cu sediul pe Calea Grivitei nr. 202B, etaj 3, Bucuresti, sector 1, înregistrată la ORC București sub nr J40/23274/2023 și CUI RO49238154.
În timpul navigării pe platforma noastră online, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la Paralela 45 Kids.
Platforma noastră online include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru Utilizatorii care accepta termenii și condițiile precum și alte detalii prezentate în acest document.
Vizitând platforma noastră online și / sau comandând orice serviciu sau produs disponibil pe această platformă, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționali/le menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor Utilizatorilor platformei noastre online, incluzând fără limitare Utilizatorilor care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.
Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții, cu atenție, înaintea utilizării platformei noastre online. Accesând sau utilizând orice parte a platformei noastre online, înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea site-ului nostru și/sau utilizarea serviciilor noastre.
Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată platformei noastre online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe platforma noastră online. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările. Continuarea utilizării sau accesării platformei noastre online după comunicarea actualizării Termenilor și Condițiilor semnifică acceptul dumneavoastră pentru aceste schimbări.
Capitolul II. Termeni și Definiții
Platforma online Se referă la Chicco.ro și implicit Paralela 45 Kids
Magazinul online Se referă la Magazinul online Chicco.ro și implicit Paralela 45 Kids
Client Persoana fizică sau juridică care a comandat unul dintre produsele/serviciile oferite de Paralela 45 Kids, în urma unei solicitării transmise prin intermediul site-ului sau comunicată prin e-mail
Produs Se referă la bunurile disponibile din partea Paralela 45 Kids și a partenerilor, pentru cumpărare de către Client
Servicii Se referă la serviciile disponibile din partea Paralela 45 Kids și a partenerilor, pentru ce pot fi comandate de către Client
Utilizator Persoana fizică sau juridică, pe parcursul utilizării site-ului;
Comandă Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Prestator și Cumparator prin care Prestatorul este de acord sa efectueze serviciile și/sau să livreze bunurile și cumparatorul este de acord sa primească aceste servicii și sau Bunuri și să facă plata acestora
Contract Contract încheiat prin mijloace electronice. Contractul se consideră încheiat în momentul în care Paralela 45 Kids a confirmat Comanda
Bunuri Orice produs, inclusiv documentele menționate în comanda, care urmează a fi furnizate de către Prestator
Specificații Toate specificațiile, documentațiile tehnice și/sau descrierile bunurilor sau serviciilor așa cum sunt precizate în comandă
Comentariu Apreciere sau observație critică cu referire la un Produs și / sau Serviciu
Link Se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul Site-ului care prin angajarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi
Curier Orice persoana de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid
Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectuală
Conţinutul magazinului online chicco.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate constituie integral proprietatea Paralela 45 Kids şi este aparat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul Paralela 45 Kids a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte, conform legislaţiei în vigoare.
Paralela 45 Kids poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conţinut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conţinutul/conţinuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conţinuturi, fără a putea utiliza alte conţinuturi ale magazinului online Chicco.ro. Chicco este marca inregistrata Artsana S.p.a, înregistrată sub numărul 763084.
Utilizarea pe magazinul online Chicco.ro a oricărui nume de marca înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. Paralela 45 nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conţinutului site-ului.
Pentru sesizați vă rugăm să raportați orice eventuala încălcare a dreptului de autor sesizată pe site la adresa [email protected].
Capitolul IV. Condiții Generale
Acceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că sunteți de minim vârstă majoră conform legilor României și consimțiți utilizarea site-ului nostru de către minorii dumneavoastră.
Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.
Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura cu noi pe adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 021 231 14 56. Timpul de răspuns pentru sesizările transmise prin e-mail este de este maxim 48h (în zilele lucrătoare).
În situația în care considerați că Paralela 45 nu a soluționat sesizarea pe măsura așteptărilor dvs., vă puteți adresa Platformei europene de soluționare online a litigiilor (SOL), care este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor.
Capitolul V. Prelucrarea datelor personale
Prin completarea datelor dvs. atunci când creați un cont, când completați formularul de comandă, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, social media etc.) înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a vă oferi asistență tehnică solicitată dar și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre. Pentru orice detalii ce țin de prelucrarea datelor personale de către Paralela 45 vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate.
Exista însă și posibilitatea ca societatea noastră să vă transmită oferte personalizate în cazul în care ați efectuat cel puțin o data o comanda pe website-ul nostru, fără ca dvs. sa vă fi abonat la newsletter, având la bază interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art. 6/1/f din GDPR).
Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare Paralela 45 , în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu/recenzie publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. Paralela 45 nu este responsabilă și nu își va asuma nici o răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte.
Ne-am asigurat că atât angajații noștri, care sunt autorizați să prelucreze datele cu caracter personal, s-au angajat să păstreze confidențialitatea datelor în conformitate cu prevederile GDPR, pentru durata angajării lor, precum și după încetarea angajării.
Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor
Magazinului online Chicco.ro folosește cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul Utilizatorului, conţinând informaţii despre Utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul Utilizatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesați Politica privind utilizarea cookie-urilor.
Capitolul VII. Securitatea datelor
Paralela 45 adoptă toate măsurile de securitate pentru a proteja informațiile personale ale Clienților săi și ale Utilizatorilor platformei sale online.
Prin înregistrarea unui cont în platforma noastră online, prin utilizarea formularului de comandă sau a formularului de contact, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru informațiile transmise.
În momentul transmiterii datelor personale către noi, prin secțiunea Contact, informațiile vor fi protejate atât offline cât și online. Toate informațiile despre Utilizatori sunt confidențiale. Doar angajații a căror activitate specifica presupune prelucrarea informațiilor personale (de exemplu, reprezentanții serviciu de suport tehnic) au acces la datele de identificare ale Utilizatorilor. Serverele pe care sunt stocate informațiile personale de identificare a Utilizatorilor sunt localizate într-un amplasament securizat.
Capitolul VIII. Detalii despre Produse / Servicii
Produsele/Serviciile comercializate de Paralela 45 Kids prin intermediul magazinului online Chicco.ro pot fi achiziționate numai prin comandă online.
Paralela 45 Kids nu garanteaza disponibilitate acestor Produse/Servicii în orice moment.
Ne rezervăm dreptul, dar nu suntem obligați să limităm furnizarea Serviciilor/Produselor către o anumită persoană, regiune geografică sau locații exacte. Putem pune în aplicare acest drept, de la caz la caz. Ne rezervăm dreptul să limităm disponibilitatea oricărui Serviciu/Produs pe care îl avem publicat pe Site. Toate descrierile Serviciilor/Produselor sau prețurile afișate pe site pot fi schimbate în orice moment fără notificare prealabilă, la discreția noastră. Orice ofertă pentru orice Serviciu/Produs este nulă în cazul în care este interzisă, derizorie sau eronată în mod evident.
Paralela 45 nu este responsabil pentru calitatea oricărui Serviciu/Produs, informație ori material cumpărat sau obținut de către dumneavoastră prin intermediul rețelei Chicco.ro de parteneri integratori.
Ofertele promoționale
Promoțiile se aplică comenzilor înregistrate în perioada de valabilitate a promoției și în limita stocului disponibil. Paralela 45 va pune la dispoziția Utilizatorilor regulamentele campaniilor prin publicarea acestora.
Capitolul IX. Înregistrarea unui cont pe Chicco.ro
Înregistrarea unui cont se poate realiza prin completarea numelui, adresei de e-mail, numărului de telefon și crearea unei parole în formularul de înregistrare. Parola trebuie să fie de cel puțin opt caractere și Utilizatorul trebuie să folosească litere mari și mici, numere și simboluri. După completarea formularului de înregistrare și confirmarea citirii Termenilor și Condițiilor, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.
În cazul în care Utilizatorul nu este înregistrat/ nu are un Cont și a apăsat ,,Pasul următor” în coșul de cumpărături, acesta are posibilitatea de a introduce adresa de email pentru a se conecta la un cont existent sau a crea un cont nou. Cu ajutorul adresei de e-mail și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a avea acces la panoul de control al contului dvs. de unde puteți să vedeți comenzile recente și produsele favorite, să administrați adresele de livrare și de facturare, să editați parola și detaliile contului, să faceți sesizări și retururi.
Capitolul X. Procedura de comandă
Coșul de cumpărături
În pagina Produsului, în urma selecției produsului dorit, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături. Pot fi introduse mai multe produse în coș înainte de finaliza o comandă.
Accesând coșul de cumpărături, Utilizatorii au posibilitatea să modifice cantitatea, să introducă cupoane promoționale -dacă este cazul- și să înainteze spre finalizarea comenzii, respectiv spre formularul de comandă.
Cupoanele promotionale si cele cadou se pot utiliza exclusiv pentru produsele Chicco.
Plasarea / Confirmarea comenzii
Pentru plasarea unei comenzi nu este necesar ca utilizatorul să aibă un cont înregistrat în platformă. însă recomandăm crearea unui cont în cazul în care considerați că veți reveni pe site-ul nostru, întrucât vom păstra în contul dvs. informațiile de livrare și facturare, produsele favorite și veți avea acces la informații despre achizițiile recente, ceea ce noi considerăm că vor face experiența dvs. pe site-ul nostru mult mai plăcută.
Informațiile pe care le solicităm în momentul plasării unei comenzi
Persoane fizice
● Prenume,Nume
● Telefon
● Adresa
● Județ
● Oraș
● Adresă email
● Observații
● Metodă de plată (Ramburs, Ordin de plată, plata cu cardul) Persoane juridice
● Prenume,Nume
● Telefon
● Nume companie
● Adresa companie
● CUI
● Număr de înregistrare
● Banca
● Cont bancar
● Adresa de livrare
● Județ
● Oraș
● Metodă de plată (Ramburs, Ordin de plată, plata cu cardul)
● Observații
Opțiuni de plată
Ultimul pas în procesul de plasare al comenzii este stabilirea modului de plată. În acest moment puteți opta pentru plata prin sistem ramburs (direct curierului în momentul livrării), plata prin ordinul de plată sau plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți PayU Romania. In situatia in care ati ales plata online cu cardul, puteti opta si pentru plata in rate fara dobanda cu carduri Alpha Bank, Card Avantaj, Star Card, Bonus Card sau BRD Finance.
În cazul în care veți opta pentru pentru plata cu cardul, după selectarea butonului „Plasează comanda”, veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți unde va trebui sa introduceți datele cardului. PayU Romania asigura un grad adecvat de securitate și confidențialitate datelor dvs.
Confirmarea Comenzii
Plasarea comenzii (și a efectuării plății, dacă ați optat pentru plata cu cardul) nu garantează disponibilitatea Produselor/ Serviciilor comandate.
Comenzile lansate și înregistrate pe site-ul Chicco.ro, de vineri, după ora 17.00, până luni, ora 09.00, vor fi confirmate (telefonic sau pe e-mail) și procesate în prima zi de lucru a saptamanii următoare .
Pentru informații legate de comenzi puteți suna la următoarele detalii de contact: 0742.230.709 și 021.231.14.56 sau pe adresele de e-mail: [email protected], [email protected]; Persoana de contact (vanzarii/informații comenzi/suport clienți/conciliere): Iuliana Craciun - 0742.230.709.
Atenție:
Comanda Serviciului este un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Prestator și Cumparator, prin care Cumparatorul este de acord sa primească Produsele/Serviciile și să facă plata acestora, în conformitate cu specificațiile ofertei comunicată de Paralela 45 Kids.
Această comandă nu constituie un Contract între părți și nu angajează în niciun fel părțile până în momentul în care este confirmată de Paralela 45 Kids.
Ne rezervăm dreptul să refuzăm o anumită sau mai multe comenzi pe care le plasați pe site-ul nostru. Este posibil, la discreția noastră, să limităm ori să anulăm cantități comandate per persoană sau per comandă. Aceste restricții ar putea include comenzi plasate de către sau sub aceeași adresa de e-mail, card bancar de debit sau credit și / sau comenzi care folosesc aceeași adresă de facturare și / sau de livrare. În cazul în care aducem o modificare unei comenzi sau anulăm o comandă, vom încerca toate canalele de comunicare posibile folosind informațiile de contact: email și / sau adresa de facturare / număr de telefon oferite la momentul plasării comenzii pentru a vă informa.
Ne rezervăm dreptul să limităm, să anulăm sau să interzicem comenzi care, sub judecată noastră, par a fi plasate de către agenți, revânzători sau distribuitori.
Contractul
Utilizatorul ia la cunoștință că după confirmarea telefonică, SMS sau prin email de către un operator al Paralela 45 a comenzii Produsului/Serviciului intervine un contract electronic de furnizare servicii, încheiat pentru serviciul comandat.
Capitolul XI. Detalii despre contractul de furnizare servicii la distanță
CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANTA
Prin lansarea unei comenzi electronice prin intermediul magazinului online Chicco.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Prestator își derulează operațiunile.
Contractul va fi compus din următoarele documente :
a. Comanda Cumparatorului
b. Confirmarea comenzii de catre Prestator
c. Termenii și condițiile contractuale
Dacă Prestatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Prestator se consideră finalizată atunci cand exista o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mali) din partea Prestatorului către cumparator, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Prestatorul nu consideră în niciun moment o comanda neconfirmată ca având valoarea unui contract.
Prezentul contract intra în vigoare la confirmarea comenzii de către Prestator. Termenii și condițiile generale de furnizarea serviciilor vor sta la baza contractului astfel încheiat.
Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI
Cumpărătorul se obligă să cumpere de la Prestator. Prestatorul se obligă să furnizeze produsele/serviciile solicitate prin comanda efectuata de către Cumpărător numai dacă aceasta a fost confirmată de către Prestator prin e-mail/ telefonic. Comanda trebuie confirmată pentru cantitatea specificata de către Cumparator sau pentru cantitatea/ produsele de care cad de comun acord Prestatorul și Cumparatorul în ipostaza în care ne nu există cantitatea necesara in stoc.
Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR
2.1. Livrarea se realizează prin intermediul companiilor de curierat rapid, la adresa indicată de client în formularul de comandă. Prețul livrării este inclus în prețul afișat pe site.
2.2. Pentru comenzi cu valoare mai mică de 300 Lei, valoarea transportului este 20 de lei.
Art. 3. DURATA CONTRACTULUI
3.1. Prezentul contract intra în vigoare în momentul confirmării de către Paralela 45 a comenzii lansate de cumparator.
3.2. Confirmarea comenzii de către Paralela 45 se va face telefonic pe numărul de telefon furnizat de Cumparator sau prin e-mail pe adresa de corespondență furnizată de către Cumparator.
3.3. Contractul se încheie la 14 de zile pentru produsele/ bunurile returnabile și respectiv în momentul livrării pentru orice fel de serviciu sau produs perisabil, care nu pot fi returnat din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care a fost desigilat de consumator sau orice produs care este susceptibil deteriorări sau expirari rapide. Timpul contractului ia în considerare dreptul simplu al Consumatorului de a returna produsul, cat si dreptul de a returna produsul în cazul constatării diferențelor între comanda (factură) și conținutul coletului. Adițional, se adaugă 30 de zile de la retur în care Prestatorul este obligat sa ramburseze contravaloarea, acolo unde este cazul.
Art. 4. OBLIGAȚIILE PRESTATORULUI
4.1. Sa livreze produsele în ambalajele originale, sigilate și fără deteriorări
4.2. Sa livreze produsele comandate de cumparator în cantitatile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea comenzii sau în timpul prevăzut în discuția dintre Prestator și Cumparator
4.3. Sa informeze Cumparatorul in situatia intarzierii sau imposibilitatii asigurarii produselor comandate in totalitate sau partial
4.4. În situația în care Cumparatorul denunța contractul, înainte de livrarea produselor, renunțând la comanda sa, Paralela 45 se obliga să nu mai efectueze această livrare.
Art. 5. OBLIGATIILE CUMPARATORULUI
5.1. Se obligă să ia la cunoștință de prevederile de utilizare ale magazinului online Chicco.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și implicit semnarea acestui contract.
5.2. Se obliga să caute o cale amiabilă de înțelegere sau soluționare a conflictului cu Prestatorul în cazul în care acesta nu poate confirma comanda integral sau parțial, din cauza stocului din distribuție.
5.3. Se obligă să ia la cunostinta drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță si faptul ca acestea sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
5.4. Se obliga sa plătească valoarea contractului.
Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
6.1. Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuarii plății, din partea cumparatorului. Plata se face fie prin plata ramburs în numerar la livrare, ordin de plata sau prin plata cu cardul cu procesatorul de plati online PayU Romania
6.2. Sub acest aspect, Produsele/Serviciile vor fi livrate Cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de către curier.
6.3. Dacă, după transferul proprietății, cumparatorul constata diferente intre comanda (factură) și conținutul coletului, acesta va notifica, în scris, Prestatorul, în termen de maxim 3 zile.
Art. 7. DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA A CONTRATULUI
7.1. Conform legislației în vigoare, aveți posibilitatea de a renunța la Produsele achiziționate în termen de cel mult 14 de zile calendaristice de la data achiziției acesteia. În această situație Paralela 45 va va returna prețul plătit pentru achiziționarea Produsului. Aceasta clauza nu se aplica în cazul în care Cumparatorul a achiziționat produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
7.2. După expirarea termenului mai sus precizat, achiziția devine definitivă și nu mai aveam niciun drept de a solicita Paralela 45 prețul plătit pentru achiziționarea licenței.
7.3. Unde este posibil, în conformitate cu legislația în vigoare, Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit (intact, nefolosit, în stare perfectă de funcționare, ambalaj intact și însoțit de documentele cu care a fost primit). Aceasta clauza nu se aplica pentru produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
7.4. In cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.
7.5. În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Art. 8. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
8.1. Magazinul online Chicco.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagubă apărută prin folosirea în orice fel a Produselor/Serviciilor contractate. Paralela 45 nu garantează și nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care Serviciile contractate nu corespund scopului pentru care au fost cumpărate.
8.2. Platforma Chicco.ro nu isi asumă răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii de website.
Art. 9. FORȚA MAJORĂ
Niciuna din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forta majora. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Art. 10. LEGEA APLICABILĂ
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între Paralela 45 Kids și clienții săi se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Capitolul XII. Livrare și plată
Livrarea comenzilor
Livrarea se face prin curierat rapid, la adresa de livrare indicată în comandă.
Clienții beneficiază de livrare gratuită pentru comenzile online pentru cumpărături de peste 300 Lei. Pentru comenzi cu valoare mai mică de 300 Lei, valoarea transportului este 20 de lei.
Termenul de livrare
Termenul de livrare pentru București este în termen de 1 - 3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii de către Paralela 45, iar pentru provincie cel mult 3 zile de la confirmarea comenzii.
Plata
Clienții au la dispoziție mai multe metode de plată:
● Plata ramburs în numerar la livrare;
● Ordinul de plata;
● Plata cu cardul: Selectarea acestei opțiuni vă va redirecționa către platforma procesatorul de plăți online PayU Romania, de unde puteți efectua plata în condiții de securitate.
Deși puțin probabil, pot exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități sau erori, prețul ori caracteristicile produsului afișate pe site să nu fie cele reale. În aceste cazuri, vânzătorul va anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, iar dacă livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul are dreptul de a anula livrarea respectivului produs.
Prețurile serviciilor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări.
Prețurile afișate pe site sunt în RON și reprezintă costul final al Produsului/Serviciului, la care se adaugă taxele de curierat. Prețul total al unui Produs/Serviciu comandat cuprinde prețul acestuia și orice alta taxa, inclusiv taxele de curier , dacă este cazul.
Prețul final se poate modifica, data se dovedeste ca a fost afișat gresit pe site, dintr-o eroare neprevazuta a sistemului, caz în care cumparatorul va fi anunțat telefonic sau prin e-mail (conform prevederilor art. 1.665 C. civ.)
Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.
Capitolul XIII. Facturare
Sunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare și livrare corectă și fără situații extraordinare.
Sunteți de acord să actualizați imediat și fără ezitare datele comunicate și alte informații, incluzând adresa de e-mail și datele de facturare pentru ca Paralela 45 Kids să proceseze corect și complet, tranzacțiile și pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.
Capitolul XIV. Politica de returnare
Pentru cumpărăturile din magazinul online, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la semnarea contractului.
Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit (intact, nefolosit, în stare perfectă de funcționare, ambalaj intact și însoțit de documentele cu care a fost primit).
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.
În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, va rugam sa trimiteți un e-mail pe adresa [email protected] sau [email protected] în care să includeți informațiile prevăzute în Modelul declarației de retragere, după cum urmează
Model declarație de retragere
Către:
Paralela 45 Kids SRL, Str. Intrarea Inovatorilor nr. 3, sector 1, București
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contract.
Produse: …………………………………………..
Comandate la data: ………………………….
Primite la data: ...................................
Numar comanda/factura: ………………...
Motivul returnarii fiind:
● produs deteriorat
● produsul nu corespunde cu poza/descrierea
● lipsesc accesorii din colet
● nu sunt multumit de produs
● am primit alt produs
● schimb produsul cu un altul
● alt motiv_______________
Pentru returnarea contravalorii produselor achitate, va rugam sa completati campurile de mai jos:
Nume/prenume: ………………………………..
Adresa: ………………………………………………
Telefon: ……………………………………………..
Email: ………………………………………………..
Banca: ……………………………………………….
Cont: …………………………………………………
Datele sunt necesare pentru returnarea contravalorii produselor achitate, singura opțiune fiind transferul bancar. Sunt de acord cu acest formular de notificare cu privire la retragerea mea din contract
Data: …./…./………….
…………………………..
Semnătura clientului
(doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.
De asemenea, puteţi completa şi transmite pe adresa [email protected] sau [email protected] formularul standard de retragere prevazut de OUG 34/2014.
Exceptări de la dreptul de retragere
Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. De asemenea, sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Paralela 45.
Capitolul XV. Garanții
Paralela 45 Kids va livra doar produse aflate în perioada de valabilitate, în conformitate cu termenul de valabilitate menționat de producător pe ambalajul produsului respectiv.
Paralela 45 Kids nu poate fi considerată răspunzătoare pentru produsele aflate în termenul de valabilitate menționat de producătorul produsului respectiv, în cazul în care se constată că acestea nu mai îndeplinesc standardul de calitate impus de producator.
Cu toate acestea, vă încurajăm să ne semnalizați orice suspiciune privind conformitatea produsului achiziționat în termen de cel mult 24 de ore de la primirea produsului respectiv. Mai mult, transmiterea unei poze sugiestive ne-ar fi de mare folos pentru a pentru a avea o imagine clară a situației înainte de a notifica distribuitorilor noștri.
Vă asigurăm de faptul că vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că, împreună cu distribuitorii noștri, vom identifica soluțiile potrivite pentru a va soluționa favorabil orice neconformitate confirmată.
Atenție: În anumite cazuri, este posibil să fim nevoiți să vă solicităm returnarea produsului neconform înainte de a lua orice masura (ex. Schimbarea produsului)
Notificarea oricărei neconformități se face la adresa e-mail [email protected] sau la unul din numerele de telefon 0742.230.709 și 021.231.14.56. Până la intervenția vânzătorului, cumpărătorul se obligă să ia toate măsurile necesare pentru limitarea daunelor.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă urme de șocuri de orice natură, urme de loviri ori de pătrundere de lichide, metale sau alte substanțe.
Capitolul XVI. Exonerarea de răspundere
Informaţiile incluse pe magazinul online Chicco.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credință, din surse pe care Prestatorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şidrepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă Prestatorului la adresa de e-mail [email protected], pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.
Paralela 45 Kids îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Servicii/Produse care sunt afişate pe site, ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru astfel de Servicii (preţuri pe care le poate aprecia că fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).
Paralela 45 Kids nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea, improprie a Produselor/Serviciilor contractate prin intermediul acestui site.
Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii noastre.
Imaginea produselor are caracter informativ. Unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site pot fi modificate fără preaviz sau pot contine erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă facem eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.
Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite, care stau la baza experienței dumneavoastre de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu Serviciul de interes.
Capitolul XVII. Link-uri către terți
Magazinul nostru online poate conține link-uri către site-uri operate de terțe părți ("Site-urile Terțelor Părți"). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informații suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricărui link către un Site al unei Terțe Părți nu înseamnă că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest Site al unei Terțe Părți, conținutul sau utilizarea acestuia, sau utilizarea serviciilor puse la dispoziție prin acesta.
Nu suntem obligați să filtrăm și să monitorizăm și nu am investigat sau monitorizat niciun site al unei terțe părți pentru acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizării de către dvs. a acestor site-uri sau bazarea pe aceste site-uri ale terțelor părți.
Utilizați aceste Site-uri ale Terțelor Părți pe propriul risc. Vă sugerăm să verificați cu atenție politicile și practicile acestor terțe site-uri și să vă asigurați că le înțelegeți înainte să vă angajați în orice tip de acțiune sau tranzacție. Plângeri, pretenții sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele și serviciile terțelor site-uri ar trebui direcționate și / sau redirecționate către acestea.
Capitolul XVIII. Erori, Inexactități și alte Omiteri
Ocazional, există posibilitatea ca informații prezente pe site-ul nostru să conțină erori de tipografie, inexactități sau omiteri care ar putea fi asociate cu descrierile serviciilor, prețuri, promoții, oferte speciale, costuri de livrare, timpuri de livrare și disponibilități. Ne rezervăm dreptul de a corecta aceste erori, inexactități și omiteri, totodată să schimbăm ori să actualizăm informații sau să anulăm comenzi dacă există detalii în site-ul nostru ori în site-uri partenere și / sau aflate sub umbrela Paralela 45, care sunt inexacte, în orice moment, fără informări în prealabil (incluzând după ce o comandă a fost depusă ).
Capitolul XIX. Utilizări interzise ale serviciilor Paralela 45
În plus față de interzicerile deja menționate în Termeni și Condiții, nu sunteți autorizat să folosiți magazinul online Chicco.ro sau conținutul acestuia pentru următoarele:
a. orice acțiune ilegală;
b. să solicitați altor persoane să pornească sau să participe în acțiuni ilegale;
c. să încalce legile internaționale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonanțe locale;
d. să încălcați sau să nu respectați drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
e. să hărțuiți, abuzați, insultați, răniți, defăima, calomnia, denigra, intimida sau să discriminați pe bază de sex, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, naționalitate sau dizabilitate;
f. să publicați informații false sau să induceți în eroare intenționat prin informații;
g. să publicați sau să transmiteți viruși informatici sau orice tip de cod malițios care ar putea afecta funcționalitățile sau operațiunile Chicco.ro sau ale site-urilor partenere și / sau aflate sub umbrela Paralela 45;
h. să colectați sau să monitorizați informațiile personale ale altora;
i. să înșelați, să acționați într-o infracțiune virtuală folosind diferite metode interzise la nivel internațional;
j. pentru orice scopuri obscene sau imorale;
k. să atacați sistemele de securitate Chicco.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Paralela 45.
Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la Serviciile/Produsele Chicco.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Paralela 45 pentru încălcarea oricăror interziceri menționate în Termeni și Condiții.
Capitolul XX. Declinare de Garanții; Limitarea Răspunderii
Paralela 45 Kids nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Prestator a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Serviciilor/Produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (adresa de e-mail și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său.
Prin utilizarea Conținutului și/sau solicitarea unei oferte și/sau plasarea unei comenzi, Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data navigării pe site sau la momentul interacțiunii cu noi prin intermediul formularelor din site sau a datelor de contact.
Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii (ori orice parte sau conținut din Site-ul nostru), fără notificarea în prealabil.
Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse, schimbările de prețuri, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.
Capitolul XXI. Încheierea responsabilităților părților
Responsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către Paralela 45 Kids, comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării Site-ului nostru.
Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la site-ul nostru, fără o notificare în prealabil, dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării site-ului nostru, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.
Capitolul XXII. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă
Orice tentativa de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict apărut între Paralela 45 Kids și Client se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele doua parti.
Vă invităm să ne comunicați la adresa [email protected] orice nemulțumire pe care o puteți avea în legătură cu Produsele și Serviciile noastre pentru o soluționare cât mai rapidă a situației semnalate.
În cazul în care sunteți nemulțumit de modul în care Paralela 45 a rezolvat o dispută, aveți dreptul de a apela la un sistem alternative de rezolvare a disputelor - de exemplu în platforma europeană de soluționare online a litigiilor („SOL”), pusă la dispoziție de Comisia Europeană sau prin procedura de soluționare alternativa a litigiilor ("SAL") pusa la dispoziție de ANPC.
În cazul în care conflictul nu poate fi rezolvat pe o cale amiabilă, se vor aplica prevederile legale românești din domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor de judecată din România.
Capitolul XXIII. Informații de contact
Întrebările, sugestiile și reclamațiile, în legătură cu Termenii și Condițiile sau alte politici disponibile pe Chicco.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail [email protected].
Capitolul XXIV. Dispoziții finale
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Versiunea actualizată la 22.02.2022